lördag 26 augusti 2017

Allt går åt helvete

Allt dog lite grann efter förra inlägget. Jag är fortfarande sjukt besviken och arg på African Impact / Chimfunshi och deras sätt att bemöta mig och hela situationen. Jag kan verkligen inte förstå hur de tänker och tycker dessutom de är sjukt fegt av dem att inte ens ta det direkt till mig när de vet vem jag är! För de har på riktigt inte yttrat ett ord till mig, bara tagit bort mig från alla sociala medier.
Min blogg har dessutom blivit borttagen från Goxplores hemsida, man fick tydligen inte säga vad man tyckte om stället! Härligt med företag som inte klarar kritik!
Usch blir så arg bara av att tänka på skiten! Kommer ta tid att gå vidare från det där, det går inte att bara glömma hur de diskriminerat mig och hur de kan tycka att mobbing och utfrysning är okej. Jag hakar sällan upp mig på saker och ting eller blir sur men när jag väl blir de så är jag extremt långsint!

Hur som helst, hade planerat att åka på en annan volontärresa men mitt i allt så gick jag ju såklart och bryter tårna, på tre ställen dessutom! Har gått två veckor men hur länge till det kommer ta finns det såklart inget svar på. Har problem med lilltån och utsidan av foten med svullnad som inte lägger sig och extrem smärta där även lätt beröring gör ont. På ovansidan har jag även problem med att jag inte har någon känsel alls. Så ja hur länge jag ska behöva gå så vet ingen men om inget händer så får de göra något åt de för jag kan inte ens få på mig en sko! Går med min fina brolinstövel / airwalker och haltar fram så höften gör ont i och med längdskillnaden på benen. Knaprar morfin så jag får härliga hallucinationer men de funkar inte hur länge som helst!
Så just nu är volontärresan lite på is men resan med Rosa bussarna genom Zambia, Malawi, Tanzania och Kenya kommer bli av. Så taggar Rosa bussarna för fullt nu! Längtar iväg efter all skit som hänt nu!
Har inga roligare bilder än på min fot så får väl publicera några då...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar