lördag 3 maj 2014

I Sverige igen

Ja för den som missat de så är jag nu hemma i Sverige igen. kom hem i tisdags kväll och överraskade! Mötte mamma på Arlanda och vi fikade och sedan åkte vi hem till Johan och mest bara umgicks. Sebastian sov så fick inte träffa han förens nästa morgon. Sov på soffan och nästa morgon blev det massa bus med Sebastian sedan drog mamma, Ingela, Sebastian och jag in till stan och shoppade och fikade. Hem och äta mat och busa mera med Sebastian. 
Dagen efter åkte vi till Täby centrum och shoppade lite till onödigt. Åt god köttfärssås på Vapiano, galet god verkligen! Igår åkte jag själv in till stan och handlade en adapter till min laddare så jag kan ladda iphonen igen. 
Idag är det kalas för Sebastian så håller på att förbereda för fullt! Blåsa ballonger och baka tårta och massa. 
Imorgon åker jag till Gotland igen och de ska bli galet härligt att få pussa på Maja och hundarna!! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar