lördag 7 januari 2017

Allt är klart

Nu är allt klart inför avresa! Helt sjukt! Om en vecka smäller de, då sitter jag just nu på ett plan till Johannesburg. Har inte riktigt fattat att de är så nära nu, känns som att jag inte ska åka någonstans.
Har den här veckan bestämt att inte jobba för att just reda upp allt. Skriva ut alla bokningar och kopiera allting, se över packningen, införskaffa de allra sista, ringa lite samtal och bara va med mina älskade djur som jag kommer sakna ihjäl mig efter!
Så den som vill ses innan avfärd får helt enkelt höra av sig och komma hit för jag tänker inte åka iväg och dessutom gick min bil sönder lite i torsdags när jag for i diket så ska inte köra den innan den är lagad.

Min fina bil... Fick sladd i en kurva och de var sjukt halt så hamnade med hjulen i snödrivan på kanten som tog tag i bilen och hela bilen for ner i diket och rakt över en häck och plöjde även ner en del av ett stängsel. Jag klarade mig undan skador helt och hållet, var lite skakad och omtumlad men annars var de bara bra. Bilen däremot fick sig en pärla, grillen lossnade, stänkskyddet lossnade, lite repor i sidan och bromsbeläggen verkar ha tagit skada. Eftersom bromsen inte fungerar så bra så är de inte så bra att köra bilen så mycket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar