måndag 13 november 2017

Taggad!!

Längtar verkligen galet mycket nu till Afrika! Ska bli så himla härligt att komma tillbaka och se vad som förändrats på det platser jag redan besökt förstås, sen ska de bli grymt att få upptäcka andra delar av Afrika.


Har pysslat med packningen idag och av någon underlig anledning så är väskan bara fylld till två tredjedelar trots att jag faktiskt har packat allt! Hör inte till vanligheten precis! Däremot är handbagaget lite jobbigare. Har inte plats i en ryggsäck.. Vet inte vad det är som tar sån plats men det är saker jag verkligen inte vill ha i stora väskan. Typ datorn, mediciner, laddare, powerbank, alla minneskort, extra ombyte osv. Men men får väl försöka lösa det.
Velar också galet mycket om jag ska ta med mig systemkameran eller inte. Får ju bra bilder men frågan är om jag verkligen kommer släpa på den vid alla tillfällen då den faktiskt är ganska klumpig..
Jag längtar och är så in i bomben taggad nu så allt är verkligen klart för avfärd! Första halvan är redan iväg och då blir man ju bara ännu mera taggad!! Ska bli skönt att komma iväg också efter allt som hänt. Behöver verkligen det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar