torsdag 12 december 2019

Flygbiljetter

Nu är det inte långt kvar tills avfärd! Är väldigt taggad på att komma iväg, behöver de verkligen efter den här hösten som varit. Hösten har varit ganska tung och jobbig men jag hoppas och tror att resan kan få mig må så mycket bättre!
Har bokat flyg från och till Gotland, åker upp den 30dec till Bromma och får då ta mig till Arlanda då det skulle kosta typ 1000kr att flyga direkt till Arlanda. Däremot så när jag ska hem så flyger jag från Arlanda vilket är väldigt skönt för då lär man vara rejält sliten efter resan och har nog ingen lust att ta sig runt i Stockholm.
Fått flygbiljetterna också och vi har en lagom rolig mellanlandning i Dubai från 2.05 till 8.30... Så vad gör man på Dubai flygplats i typ sex timmar, mitt i natten dessutom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar