tisdag 31 december 2019

Flygresan

Tänk vad man tar saker för givet! Insåg nu att jag kommer helt klart uppskatta den dagen det inte längre gör ont att svälja. Just nu så gör det ont i hela högra halvan av ansiktet varje gång jag sväljer och däremellan har jag en molande smärta. Tandvärk/värk i munnen är verkligen fruktansvärt! Hade tandvärk och blåsa/sår i munnen samtidigt i våras och då grät jag för de gjorde så ont. Känner väl inte för att gråta precis men hade helt klart känts fantastiskt om det inte gjorde ont alls. För man sväljer många gånger om dagen och jag har haft denna smärta ett par dagar nu så börjar faktiskt tröttna. Knaprar Alvedon och ipren men de hjälper inte mycket och jag baddar med klorhexidin men inte heller de verkar ha effekt..
Sitter nu på planet till Sri Lanka från Dubai, hade fem timmar att slå ihjäl på flygplatsen och de var dryga timmar kan jag lova. Fick inte en blund på hela flygresan heller då jag hade ett barn, från Kina, som sparkade på mitt säte hela vägen. Jag och kineser går inte bra ihop alltså... 
Mött hela gänget och de verkar trevliga allihopa, jag är dessutom minst 15 år yngre än alla andra men de brukar gå bra då jag inte är någon som festar så ska nog komma överens med gamlingarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar