söndag 9 januari 2022

Det närmar sig

Om en vecka befinner jag mig i Panama, helt galet! Har nu bokat båt och bussbiljett så det är klart. Även pratat med några ur gruppen och vi kommer bli ett gäng som tillbringar natten på Arlanda så blir inte ensam. Kommer bli en lång och jobbig natt men vad gör man, kanske kommer bli lite lättare när man har nån att prata med.
Börjar även bli klar med packningen, men handbagaget är fan svårt att packa så allt går plats. Det är ju ändå mycket man behöver ha där som tar ganska mycket plats typ läkemedel, kameran och teknikgrejer.
Har laddat ner lite asmr avsnitt som jag hoppas kan hjälpa mig somna på planet, tror dock jag kan somna utan när man varit vaken i över ett dygn. 
Det jag har kvar nu är att ta ut lite mer kontanter och hitta ett par bra solglasögon sen är jag redo för avresa!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar