måndag 3 april 2023

Vad ska jag göra??

Har ju massa semester nu och jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra med alla dagar. har nu 35 dagar att ta ut alltså 7 veckor! Vad ska jag göra?! Har kollat massa på att volontärarbete på Galapagos men funderar även på att åka till Sierra Leone och jobba med schimpanser efter allt som hänt på Furuvik. Madagaskar och volontärarbete med lemurer. Sen är ju resan till Borneo, Brunei och Filippinerna med Rosa bussarna lite intressant också.. Har så svårt att bestämma mig! Kommer på nya saker hela tiden som jag vill göra men tror att en volontärsresa kommer det bli för har åkt med Rosa bussarna nu flera år så kan vara lite skönt med en egen tur också där jag får jobba lite själv. 
Varje gång jag kollar så kommer ju nya ställen upp och visst jag har 7 veckor jag kan göra flera kortare stopp men de blir ju ännu svårare för mig att bestämma mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar