måndag 2 september 2013

3 veckor kvar

I slutet av den här månaden så bär de av, närmare bestämt om 22 dagar!! TRE FUCKING VECKOR!!! Shit vad jag längtar nu alltså!! Känns helt sjukt! 
Boendet är nu också fixat vi kommer bo på ett hostel som Josefin, som jag gick på samma skola som i Finland, tipsade om Global Central (länk till deras hemsida) 
Min kära mor skulle ha ringt om försäkring idag men de glömde hon så jag ska påminna henne väldigt många gånger imorgon att hon ska ringa och teckna de! 

Har också försökt hitta boende under nyår i Sydney men de är redan fullt på alla hostel så de som återstår är att kolla om de finns någon lägenhet eller hus man kan hyra in sig på. Annars får man väl hålla till någon annanstans.. Spelar nog inte så stor roll vart man är, bara grejen att kunna vara på stranden i bikini utan att frysa ihjäl är ju bara de en upplevelse! 

Jag lyckades dessutom bli kattbiten för snart en vecka sedan och så fick jag infektioner i händerna så jag fick gå till läkaren och få antibiotika och även en stelkrampsspruta. Så nu är jag ännu mera skyddad mot stelkram om något skulle hände. Känns bra! Nu hoppas jag bara att de inte blir några andra komplikationer utan att de läker som det ska och jag är bra tills vi åker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar