onsdag 11 september 2013

14 dagar kvar

Nu har de hänt lite mera. Försäkringen är betald och klar nu så nu är jag försäkrad också! Så har jag blivit kallad till tingsrätten dagen innan jag ska åka så kommer flyga till Arlanda den 25 på morgonen eftersom jag måste vittna i tingsrätten och hinner då inte med båten där på kvällen. Eller hinner gör jag väl men de blir så stressigt och jag är en lite känslig person för stress och dessutom ska jag göra något jag aldrig gjort i hela mitt liv så behöver nog smälta de lite innan jag kastar mig iväg. Vill ju hinna med att säga hejdå till mamma klokt också.
Annars är allting klart nu, håller på med packningen nu fram och tillbaka och ser över vad jag ska ha med mig och inte. Jag har en känsla av att jag har med mig för mycket men jag vet att de mesta av de är sånt jag också kommer att slänga så de gör kanske inte så mycket. Jag får se hur jag gör helt enkelt.
De är idag 14 dagar kvar och jag känner nu att nervositeten börjar komma. Funderar ännu på vad jag ska ha på mig när jag reser, de är så svårt för man vill ju ha bekväma kläder samtidigt som man vill se ganska klokt ut.. Nej de är något jag nog också få fundera på ett litet tag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar