torsdag 17 oktober 2013

Min dag

Sa vad har jag gjort idag da? Jag har skickat ivag nagra ansokningar om au-pair jobb sa jag hoppas jag snart far nagat att gora. Kollat pa biljett hem i april men har inte bokat nagot annu. Sa akte jag in till stan och handlade lite saker och sa har jag forsokt tvatta haret. Trycket i duschen ar samre an nar de regnar! Seriost jag stod i nastan 5 minuter bara at att forsoka blota ner hela haret! Sa de blev en riktigt lang dusch trots att man inte ska duscha lange pga vattenbrist.
Ska forsoka lagga upp de inlaggen jag har pa min platta ocksa, far se om jag kan gora de sen for inatt aker vi vidare. Ska till Rainbow beach och Fraser Island. Kommer bli saa grymt!
Men de dryga ar att vi aker klockan 2.15 inatt.. Inte den roligaste tiden precis...
Ska ga ivag pa en gang och se om jag kan fa upp de inlaggen och kanske nagra bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar