fredag 8 november 2013

Beachen

Aven denna dag har spenderats pa stranden. Det har varit superbra vader idag men de har blast en himla massa dar jag lag sa efter ett par timmar nar jag och alla mina saker var fulla av sand trottnade jag och gick och la mig i strandkanten dar sanden ar for tung for att blasa pa en! Men nu borjar jag verkligen fa en ordentlig branna alltsa! Imorgon ska de bli minst lika bra sa de blir nog stranden for fjarde dagen i rad! :D 
Annars har jag skypat med Emma men de laggade sa hemskt sa de gick knappt att prata klokt. Ska foroska imorgon bitti igen, eller ikvall blir de ju for hennes del. Sa imorgon blir de att kliva upp tidigt, 7-8 for att det inte ska bli allt for sent for hennes del. 
Vi ska aven checka ut imorgon for vi ska bo pa ett annat hostel over natten men vi ar tillbaka har igen pa sondag. Nasta vecka kommer vi dock kunna bo kvar har hela veckan och jag far till och med bo kvar i samma rum HELA veckan! Forsta gangen de hander! Fick byta rum imorse och bor nu i rum 4 med alla grisiga killar! Jag ar ensam tjej i det rummet och alla de andra ar sa grisiga, de fiser som fan, de har sina saker overallt sa man far inte plats med sitt eget, de visar ingen som helst respekt nar man ligger och sover utan pratsr och skrattar som vanligt och ar bara allmant jobbiga. Jag hoppas verkligen att jag slipper bo i det rummet i nasta vecka for da kommer jag bo pa ett annat hostel eller sa kommer de fa kicka ut dem for jag pallar inte en hel vecka i den sunkigheten!
Men sedan ar de lite oklart och jag funderar att rora lite pa mig for att se om jag hittar nagot jobb i Brisbane eller nagot. Men de ar bara funderingar annu sa vi far de vad som hander. 
Klockan ar inte ens 21 och jag vill redan ga och lagga mig! Hade varldens svidigaste tysk eller vad hon va, hon klagade pa allt jag gjorde och sa! Herregud, inte kunde hon vara tyst imorse heller sa jag hade lust att klippa till henne! Javla bitch! 
Jag borjar aven fa in de dar att skriva utan de tre sista bokstaverna men jag vet att de ar galet jobbigt att lasa men massa text utan! Ska forsoka skarpa mig och skriva pa plattan och ladda upp istallet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar