torsdag 7 november 2013

Main Beach

Jag har lite problem med mina bilder, dar av anledningen till att de inte dykt upp nagra annu. Mitt minne pa plattan borjar bli fullt och den vill inte kopiera over alla bilder till ett minneskort. Ska forsoka ta tag i de och se vad problemet ar men har inte haft sa mycket ork och tid for de. Har haft annat for mig helt enkelt. 
Idag har Simon jobbat sa jag har varit pa stranden och brant flasket! Nej de har jag inte riktigt gjort, men jag har solat i alla fall. Dock ar de ju sa trakigt att ligga dar pa stranden sjalv sa de blev bara 2,5 timmar sedan gick jag hem faktiskt. De ar verkligen underbart att ga hem nar solen branner en pa ryggen! Funderar pa att ga ut en svang ikvall ocksa, kanske ga till den andra stranden. Har precis atit sa behover nog vanta lite innan jag gar. Tydligen ar det kladdkakansdag idag men vi har inte lyckats fa tag i nagon kladdkaka sa vi far fira den en annan dag istallet.
Imorgon maste vi byta rum och sedan kommer jag nog dra till stranden igen och den har gangen kanske ta en promenad langs hela for att fordriva tiden lite mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar