fredag 1 november 2013

Ganska handelselos vecka

Vad vi har gjort under veckan har jag ingen aning om. Vi har knappt gjort nagonting vart!
Vi surfade igar men de var saaa daliga vagor och min brada var inte klokt vaxad sa de gick inte att sta pa den utan att halka. Jag ramlade typ av bara nar jag lag pa den sa de var inte sa roligt. Men vi solade en himla massa istallet sa man fick battra pa brannan. Pa kvallen var de Halloweenfest har men jag var inte med utan jag skypa med mamma, Maja, Qiwie och Laisa. Maja var inte jattefortjust i de och Qiwie och Laisa fattade inte vart ljudet kom ifran. Undrar om de ser mig pa datorn...? For de borde ju se att de ar jag dar.. Annars under kvallen satt jag och skickade mail till en massa working hostel. Det ar alltsa hostel som fixar jobb at en, hur bra som helst. Kanner verkligen att jag behover ett jobb nu, 23000 minus pa en manad! Far tanka att jag har gjort valdigt mycket under den har tiden och jag kommer inte att gora lika mycket igen. De jag nu behover betala ar boende och mat och kanske smautgifter for utflykter och sa.
Hur som helst idag har vi checkat ut, de ska vara ett triathlon har i Noosa i helgen sa alla hostel ar fullbokade sa vi matse dra till Maroochydore till pa sondag da vi kommer tillbaka hit. Hoppas da att hostelen har svarat om jag kan fa komma och jobba.

Jag handlade en resvaska igar ocksa, jag har saaa manga smavaskor sa jag behovde en att samla alla vaskor i. Sa jag handlade en for 25 dollar vilket ar ungefar 160 svenska kronor. Hur bra ar inte de liksom? Sa nu blev jag av med nagra vaskor och slipper dessutom bara pa skiten da de ar en rullvaska jag inforskaffade.

Nu ska jag ga och gora macka for jag ar hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar