lördag 9 november 2013

Problem

Alltsa jag har ett problem. Jag har stora problem att ladda upp bilder fran min platta till bloggen. De tar evigheter och tillslut sa far jag bara ett meddelande att de inte gick att publicera. Inte alls roligt! Datorerna har i receptionen ar inte heller sa palitliga sa jag vill inte satta in mitt minneskort ifall jag far virus. Sa vi far se nar internet tanker fungera tillrackligt bra sa att jag kan publicera lite bilder. Annars ar det facebook som galler.
Jag har sovit uselt inatt, har ju bott i rum 4 vad hade jag vantat mig?! Nej killarna kom hem dar vid 2 och som satg kan de inte vara tysta for fem ore sa lag vaken jattelange och sedan bara halvslumra jag tills klockan ringde vid halv atta. Skype dax med Emma! Skype lite men sedan hade hon annat for sig sa jag gick och at frukost och sedan packade jag ut alla mina saker och packade en liten vaska som jga ska ha over natten bara. Resten lamnar jag har eftersom vi anda kommer tillbaka imorgon.
Har varit pa stranden idag igen, sa fint vader men jag trottnade ganska fort sa drog tillbaka till hostelet och har nu letat jobb i snart 1,5 timma. Har dock bara hittat ett intressant som jag skickat en ansokan till. De lat verkligen hur bra som helst, gratis boende och mat plus 100 dollar i veckan for 8 timmars jobb. Det inkluderar allt mojligt arbete som barnvakt, hjalpa till i huset och pa farmen. Dessutom ligger de inte langt ifran Byron Bay sa man kan aka och surfa typ varje ledig dag! Nej de kandes verkligen som ett bra jobb sa bara hoppas de hor av sig.
Jag ska nu ut och satta mig vid poolen och vanta pa att Simon ska komma tillbaka sedan ska vi dra till Nomads Hostel och dela rum med 14 andra manniskor pa ett riktigt festhostel! Lar inte bli mycket somn inatt heller.. Hoppas jag far sova ut imorgon natt, ska kolla sa att jag inte hamnar i rum 4 igen for da flyttar jag nagon annanstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar