torsdag 20 mars 2014

Konstig kines

20/3-14

Den där kinesen går mig bara mer och mer på nerverna! Allt hon säger och gör blir jag bara så irriterad på! Typ idag så sa vi till henne att stoppa plastpåsar i några backar vid ett annat bord än hon ville stå vid och då kunde hon inte göra de för hon skulle ju inte stå där. Både Alexandra,  Simone och jag stod och tittade på henne med världens konstigaste blick eftersom ingen av oss förstod varför man inte hjälps åt att förbereda även om de inte är åt en själv.
De har regnat jättemycket idag så vi fick först börja med att packa några tomater och sedan när de lättat lite så fick vi åka bort till Stanley rd. och plocka paprikor. Dock var det bara gula och röda som skulle plockas och jag fick plocka gula. Sjukt svåra att plocka verkligen då de är jättesvårt att se om de är för mycket grönt på eller om de är dåliga. Buskarna går sönder så lätt också när de är blött så man fick verkligen vara försiktig.
Under fikat hade jag kinesen bredvid mig som satt och smackade mig rätt i örat och de är verkligen bara såååå äckligt!! Men jag vet verkligen inte hur jag ska säga de till henne därför går jag runt och stör mig på henne istället.
Efter fikat så packade vi alla gula och röda paprikor, sorterade chilli och packade gurkor. Nu vid lunchen så skyndade jag mig att äta upp så jag hann gå ifrån bordet innan kinesen kom och smackade mig i örat igen.
De har varit tal om att vi ska åka in till Albany i eftermiddag istället för att vädret är så dåligt så vi har svårt att jobba men vi vet ännu inte hur de blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar