måndag 11 december 2017

Regn i Malawi

Regnat hela natten, började redan vid middagen typ. Gick och la mig vid halv elva och då var det helt tomt på taket så kunde välja den mest torra madrassen att sova på, tyvärr förblev den inte torr då det som sagt regnat hela natten och då även regnat in.. Blixtrade och åskade för fullt så hade svårt att somna men har fått några timmar i alla fall. Var matlag imorse så fick fixa frukost imorse men det gick bra ändå, kom lite sent så fick se till att jag var tidigt på plats för att plocka ihop och det var jag så slapp diska, wiiie!! Nu är det lugnt ett par dagar, tror inte jag har matlag fören det precis innan Zanzibar.
Det har regnat hela dagen idag också så har faktiskt legat och sovit ett par timmar och hat nu precis ätit lunch. Eftersom det regnar så är man inte taggad att göra någonting så får hoppas på bättre väder imorgon så kanske det blir en paddeltur på sjön eller kanske snorkla.
Så otaggad på allt när det regnar..
Ska kanske gå och handla lite på marknaden, har lite grejer som jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar