onsdag 3 januari 2018

Sista dagarna

Avslutningsmiddagen var trevlig, dock var inte min nachos lika god som första gången men den får ändå godkänt! Blev riktigt imponerad över kökets jobb att få ut all mat så pass snabbt och alla fick sin mat så blev riktigt imponerad för de händer typ aldrig i Afrika!
Var en stor fest längre bort men jag hade absolut ingen ork i och med att jag klev upp mitt i natten typ. Låg i min säng och kollade på bilder och när klockan var 23.54 så höll ögonen på att falla ihop men sa till mig själv att hålla mig vaken i 6 minuter till men redan en minut senare så somnade jag.. Hade mysig frukost nästa dag och tanken var att besöka Hells gate men kände verkligen att jag var dödstrött på safari och att se något jag inte sett tidigare var minimal så stannade på campingen och försökte hitta internet och på eftermiddagen städade vi bussarna. Tog närmare 3 timmar att städa och ändå blev de inte helt rent.. Går inte att få helt rent för de är såååå mycket finkornig sand och damm så de går verkligen inte. Men de blev bra mycket renare än vad de var innan!
Hade sista bussmiddagen och jag åt så jag trodde jag skulle spricka! En kycklinggryta och de var den bästa på hela resan alltså!
Nästa morgon så blev de att packa ihop allting och sedan åka till The Hub Karen shoppingcenter och där måste man gå igenom en säkerhetskontroll för att komma in! Helt sjukt! Men de är jättefint och rent, dock inte jättemycket intressanta butiker så inte jättekul att fördriva 3 timmar där. När de var klart så åkte vi till flygplatsen och sa hejdå till de som skulle stanna kvar och sedan började vår dryga resa hem.. Gick ändå hyfsat bra och de flöt på ganska bra men de är bra drygt när man bara vill hem. Sov ingenting så var ordentligt trött när jag väl kom hem så slocknade på soffan väldigt fort.


Några bilder på hur det ser ut inuti bussarna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar