söndag 19 januari 2020

Hemma

Kom hem till slut, somnade direkt på planet och vaknade när alla började kliva av så fick en liten sovstund. Väl hemma så var jag så trött så orkade inte med någonting, klockan var inte mer än halv åtta men jag gick och la mig. Vaknade tidigt på morgonen med feber, lagom kul! Så torsdag och fredag låg jag i feber, lördag var jag hemma i Källunge och gosade med Fannie och hundarna. Idag har det varit lite bättre, har öppnat min resväska som stått orörd sedan jag kom hem. Eftersom det låg fuktiga badkläder som gjort resten av packningen fuktig så luktade de inte jättegott. Men lyckades med att tvätta två maskiner och få undan det mesta så lite stolt över mig själv.
Nu vill jag ju bara ut och resa igen! Har flera olika planer på vart jag vill åka. Vill åka till Uganda och volontärarbeta med schimpanser, tillbaka till Sri Lanka och volontärarbeta med gatuhundar i Galle, utnyttja mitt second year visa i Australien och jag vill åka Centralamerika med rosa bussarna. Svårt att bestämma mig så har en del att fundera på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar