måndag 31 januari 2022

Dagarna i karantän

Händer ju inte överdrivet mycket här på hotellet. Man vaknar, solar, äter, badar, solar lite till, badar igen, solar igen, äter lite till, umgås och så solar man ännu mera och kanske badar ännu en gång.
Det är ungefär det jag gjort idag förutom att jag lekt med hotellägarens hund också. 
Jag somnade i solen idag mitt på dagen och brände mig på ryggen, inte så farligt som jag trodde dock men jag hade ju varit duktig och smörjt in mig. Nu ikväll hade vi middag med alla och efteråt hade vi en musikquiz tävling och sen frågesport, väldigt trevligt faktiskt.
Min hosta har varit bra idag men ikväll kom den och har även huvudvärk idag igen. Vi ska ta nya prover på onsdag tror jag det är och då är det antigen test och det ska inte vara lika känsligt som pcr så förhoppningsvis visar det negativt då det gått över en vecka sedan jag började få symptom. Vi kommer i alla fall att ha hunnit ta oss till El Salvador då så får bocka av ett land i alla fall och i värsta fall får man sitta i karantän där också men de hoppas vi såklart inte.

Hade en jättestor syrsa på besök ikväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar