måndag 16 september 2013

Fuck you astma!!!

Nu är de lite mer än en vecka kvar men ännu ingen resfeber konstigt nog. Allt är klart så jag går verkligen bara och väntar på att jag ska åka.
Eller allt är väl inte klart, tänkte ju inte på att jag kanske kan vara i behov av ett utdrag ur belastningsregistret för utlandsändamål så jag hoppas de hinner komma innan jag åker annars får mamma antagligen skicka de när jag kan uppge en adress hon kan skicka den till.
I veckan ska jag hämta ut mera medicin och fixa med lite arbetsintyg och annat bra och ha.
Kolla också på dykcert men det ser himla mörkt ut för min del, hata astma!! Har läst om flera som blivit nekade trots att de inte ens har besvär idag och jag har ju ganska så mycket besvär så jag lär ju definitivt bli nekad.. Känns inge vidare men jag hoppas verkligen att de kan finns någon möjlighet att jag får dyka i alla fall, kanske inte behöver ta certifikat.. Får se när jag kommer dit vad de säger, men jag hoppas inte för mycket för att inte bli allt för besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar