torsdag 19 september 2013

Att göra under resan

Nu är de inte långt kvar alltså! 5 dagar enligt min nedräknare.. Helt sjukt ju!
Kom på igår när jag gick igenom packningen att jag bara hade ett bar shorts med mig så jag letade fram ett par gamla jeans och klippte av där jag tyckte de såg bra ut, provade och de blev toppen så nu skulle jag bara få andra benet lika kort men de var inga problem de var bara att klippa där jag tyckte och så var dem klara! Jag är supernöjd!
Igår satt jag och skrev CV på engelska, inte de lättaste men ändå inte så svårt som att översätta intyg och referensbrev! Det var verkligen allt annat än lätt! Men jag tror jag har fått ordning på de, CVt är inte klart tänkte fortsätta med de ikväll.

Idag har jag varit och inhandlat mera minneskort så nu håller jag på att lägga över hela Andra Avenyn serien. Kommer ta några timmar men de är de nog värt! Simon hade inte hört talas om den så lär väl introducera den för han på planet! Haha Jag förstår inte vad alla har emot den serien, den är ju skitbra!! Men jag har andra serier med, Game of thrones och så massa bra filmer som Fanny och Alexander (den långa versionen), Soul surfer, An American crime, Greta surviving, Girl interrupted, Pitch perfect, Juno, Mockingbird dont sing, alla Harry Potter filmer och massa andra så jag har att se på både under flygresan och under min tid i Australien, har dessutom fyllt hela min mp3 med musik plus att jag har en batteriladdare som jag kan ladda mp3 med om batteriet skulle ta slut. Så nog har jag att göra bara de att man inte ska tröttna på de vilket jag gör ganska lätt! Borde kanske ha något roligt spel som man inte tröttnar på.. Får se om de finns någon rolig spelapp man kan ladda hem!

Jag har ont i magen nu sedan några dagar tillbaka, den är jätteöm och känns ganska uppblåst, dessutom har jag ont i min fot igen och vi ska inte tala om mina stackars ben!! Jag har så ont i mina vader, känns som träningsvärk men jag har inte tränat någonting alls! Har även ont i höften så imorse låg jag och vred och vände mig för att kunna ligga bra utan att de skulle göra ont i höften. Jag får hoppas de bara går över nu och att de bara är resfebern som tar sig dessa uttryck!


1 kommentar:

  1. Lycka till på din drömresa. Glöm alla krämpor och gör det du drömt om. // Ewa

    SvaraRadera