tisdag 24 september 2013

Imorgon bär det av

Imorgon bär det av. Jag har inte blivit nervös ännu faktiskt. Vet inte om jag kommer bli de heller för jag känner mig så lugn nu. 
Inför Finland var jag helt galet nervös men de är kanske därför som jag nu inte är nervös. För jag vet vad som väntar den här gången plus att jag har någon vid min sida så jag slipper vara själv om något skulle hända. 
Det har varit helt förskräckligt dåligt väder idag så jag har idag längtat mer än någonsin till värmen. Men som sagt imorgon åker vi mot Japan och där ska de vara varmt om inte annat så får vi de varmt på fredag när vi landar i Cairns! 

Igår satt Simon och jag och bokade platser på flyget mellan Osaka och Cairns, de fanns betydligt fler lediga platser där än från Vanda till Osaka, där var det knökfullt men vi lyckades i alla fall få platser bredvid varandra.
Var också och kollade på platser mellan Arlanda och Vanda men där ser det ut som att vi får sitta i varsin ända av planet! Fanns endast två lediga platser och de var väldigt utspridda så de känns ju sådär. Men de är bara en timma och jag har flugit den sträckan väldigt många gånger så jag har inget att oroa mig för.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar