onsdag 2 oktober 2013

Lite uppdatering om Australien

Har i Australien leker livet! Har varit i regnskogen pa rundvandring, de va helt fucking awesome! Aldrig sett sa fin natur tidigare. Pa mandag ska vi ut och snorkla i revet och och aven de kommer bli helt galet. Simon ska dyka men jag far absolut inte! :(  I helgen hoppas vi att vi kommer kunna gora skydive, sitter just nu pa ett bokningsstalle och vantar pa var tur. Om vi far skydive i helgen kommer vi lamna Cairns pa tisdag eller mandag och resa soderut.
Hoppas pa att fa WIFI till min platta sa jag kan ladda upp bilder och mera ingaende vad som hant. Har egentligen massor av beratta men jag har svart att skriva pa en dator utan de tre sista bokstaverna, dessutom har jag skrivt pa plattan sa de skulle bara vara att kopiera.
Vadret har varit monligt sedan igar men de ar sa varmt anda sa de marker man inte. Har inte blivit jattebrun men lite farg har jag fatt, har bara varit och pressat en gang vid lagunen. De ar sa varmt sa man klarar nastan inte av att vara ute langre stunder. Kommer nog fa massa farg pa mandag nar vi ar ute pa havet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar