lördag 5 oktober 2013

Svimmat vid skydive

Idag har det blivit skydive, hoppa fallskarm med andra ord. Helt galet coolt!!!
Nar vi var pavag uppat sa upptacktes det att vi hade  glomt en person pa marken sa fick landa och sedan aka upp igen. Kannde mig lugn anda fram till sjalva hoppet, kastades ut och for mot marken i ca 200 km/h, genom moln och genom regn som gjorde sa ont mot huden och sa fick vi se regnbagen ovanifran. Ingen av hopparna hade tidigare sett det tidigare och de var saaa fucking coolt!!! Den var i en cirkel runt allt sa vi flog igenom den.
Nar vi borjade gora oss klara for landning borjade jag ma daligt. Kande mig sjukt illamaende och direkt efter att vi landat sa var jag sa nara att spy men allt svartnade istallet och jag lag pa marken. Horde roste langt borta men kunde inte hora vad de sa. Efter en stund sa hade jag fatt tillbaka fargen i ansiket sa de och jag borjade ma battre igen.
Det var helt galet haftigt men jag kommer aldrig i livet att gora de igen!!
Pavag hem fick vi se en vild krokodil i en flod, sjukt haftigt det med!
Har just kollat pa filmen fran hoppet, inte den mest smickrande med tanke pa hur allt bara dallrar i hela ansiktet!

 Livradd med ett paklistrat leende!
 Man ar inte speciellt smickrande i 200 km/h fritt fall
 Forsoker mig pa att styra

 Sekunder innan jag svimmar....

1 kommentar:

  1. Häftigtoch framför allt modigt,jag får svindel bara jag tänker på det. Kramar Ewa

    SvaraRadera