söndag 27 oktober 2013

Mooloolaba

Hostelet i Mooloolaba är utan tvekan de värsta vi bott på. Det och de i Cairns är de mest sunkiga och skitiga hostel jag sett! Direkt när vi kom så ville vi tillbaka till Noosa. Vi har mest bara gått på stan, har varit inne i stan också Sunshine Plaza som är ett stört shoppingcenter. Fanns mycket och jag handlade två nya linnen för 20 dollar, riktigt bra! Så var jag och fick nacke och axelmassage. Axlarna är bättre men har ännu ont i en punkt på ryggen. Simon har fått gett igen för allt dumt jag sagt och gjort, han har tryckt ut en massa muskelknutor så jag har skrikit av smärta så fort han bara petade på mig så jag hoppas att han njöt ordentligt! Vi åker tillbaka till Noosa imorgon och på måndag eller något så ska vi försöka ta oss till Australia zoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar