söndag 27 oktober 2013

Tillbaka i Noosa

Äntligen kom dagen och vi fick åka tillbaka till Noosa! Eftersom vi inte fick checka in direkt när vi kom så slappade vi vid poolen och sedan åkte vi in till centrum och handlade mat inför ikväll och lunch för imorgon. Vi gick även till subway och åt varsin macka och jag fick i mig en hel men Simon bara en halv. De har varit så ganska många gånger nu. Jag äter typ dubbelt så mycket som Simon vilket andra tycker är roligt, för de brukar vara tvärtom.. Men de börjar synas på mig också att jag äter så mycket för byxorna börjar bli för små. Annars idag så har jag handlat ett, par surfing shorts och så har jag tvättat alla mina kläder. Har fåt veta vad alla dessa små röda bett kommer ifrån och de är så kallade bedbugs, typ loppor. Inte det mysigaste precis. Så tvätta och duscha och sedan inte bo på så snuskigt och äckligt hösten igen! Usch!!! Vi har bokat in oss på Australia zoo imorgon också så ikväll blir de att ladda kameran! Ska bli så himla roligt, jag saknar verkligen djur här. På tisdag ska vi hyra surfbrädor och åka och träna på att surfa, fast jag måste inhandla en surfingtröja, måste verkligen ha de annars kommer jag att visa allt jag äger och har när jag ramlar!

Har snott en bild av Simon på vårat nuvarande underbara hostel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar