torsdag 24 oktober 2013

Tidsfördriv i Noosa

Urinvägsinfektion nummer 2 på 2 veckor och jag tror jag döör vad ont de gör! Imorse låg jag hur länge som helst och tyckte synd om mig själv. Men jag lyckades i alla fall ta mig ner till receptionen och boka in några fler nätter här. De är verkligen så himla fint här så jag kan bo här för alltid! Vi har även varit inne i stan och vandrat men inte hittat något roligt. Var förbi Coles och handlade inför ikväll och vi ville egentligen ha bacon men de såg inte så gott ut så de blev kyckling istället. Var även förbi en butik liknande typ Öb där vi handlade lite annat roligt men behövligt. Jag handlade en vattenfast mascara som inte skulle klumpa men när jag tog mig ett dopp i poolen på hotellet så slumpade sig mascaran på en gång! Vad är de för fel på mina fransar egentligen?! Imorgon drar vi vidare till Moolooloba eller hur de nu stavas.. Vad vi ska göra där vet jag inte men de blir nog att kolla in stället och sedan när vi kommer tillbaka hit på söndag så kommer vi att boka in ett besök på Steve Irwin krokodiljägarens zoo, Australia zoo. Jag är sååå taggad på de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar