fredag 15 november 2013

Hmm...

De kläder jag hängde på tork efter mitt bad i poolen blev inte ett dugg torra! De regnade nämligen hela natten tydligen.. De åskade och regnade hela dagen också så jag låg i sängen och kollade Andra Avenyn. När jag behövde paus så gick jag och tvättade mina ett par byxor i handfatet bara för att se om jag kunde återfå den vita färgen i midjan. Vattnet blev ganska svart kan jag säga! Så himla äckligt!! Jag passade även på att tvätta mitt mobilfodral som ska vara vitt men såg mera svartårt/brunt ut. Även där blev vattnet ganska så svart.... Så jag tog allting som skulle tvättas och slängde de i tvättmaskinen och aldrig tidigare har mina kläder varit så rena! Mobil fodralet är vitare än vad de någonsin har varit och byxorna återfick den vita färgen! Helt fantastiskt så jag ska nog fortsätta blötlägga mina kläder innan tvätt i maskin!
Hann även med 20 minuters shopping på Coles och sedan tillbaka igen för lite mera AA. På kvällen satt jag och pratade och spelade 10 000 med Ted. Jag vann inte en enda gång! Tarvligt verkligen! Kom inte i säng förens vid 12 tiden på natten och i väntan på att somna spelade jag spel på plattan samtidigt som jag har pluggat in öronpropparna. Helt plötsligt är det någon som knackar mig på benet och jag höll på att skita på mig!! De var en kille på rummet som ville låna tandkräm så jag gav han de och återgick sedan till mitt spelande.
Idag har de varit en seg dag också, har varit på värsta dåligt humör också. Simon och jag har varit på Coles och när vi skulle åka tillbaka så hoppade jag på bussen och slog mig ner och väntade på att alla skulle komma. Då kliver de på ett par och tjejen där börjar skälla ut mig för att ha flyttat deras väskor till sätet bakom när jag själv kunde ha satt mig där! Skitsur var hon verkligen och när jag påpekar att jag inte alls rört deras väskor så säger också killen att deras andra väskor är borta och de går ur bussen för att fråga en ur personalen och får till svar att hon lastat ur väskorna på hostelet och att någon annan flyttade på deras andra väskor i bussen. Inte ens ett ursäkta kunde jag få från henne för en utskällning som inte ens stämde! Bitch! De gjorde ju inte mig på bättre humör precis! :@
Ikväll är de födelsedagsfest för en kille här men de ska typ bli skit dåligt väder så man blir ordentligt otaggad så jag får se!
Imorgon kommer Karin, hon som jag ska resa vidare med på onsdag. Tyvärr ska de bli dåligt väder hela veckan, de är ju inte så roligt så vi får vad vi hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar