onsdag 13 november 2013

Roliga och mindre roliga händelser ikväll.........

Ikväll har de hänt en himla massa grejer. Vet dock inte om de är bra eller dåligt. Först och främst så lyckades Simon inte slå mig den här gången heller, utan han fick bara i sig 8 slicer tror jag. Så han var ju knappt nära ens! Känns så fantastiskt bra och när man även påpekar min ätstörning så känner han sig ännu sämre än innan. Hihihi!
Annars har jag spelat ett tärningsspel som går ut på att samla poäng och komma först till 10 000, jag spelade de igår med Simon och två andra svenska killar Ted och Richard. Jag vann aldrig igår så jag ville ha revansch såklart! Så vi bytte ut Simon mot en irländsk kille som heter Josh. Första omgången vann Ted och andra så vann såklart jag!!! Efter den vinsten så utbytte lite ord mellan mig och Josh och de slutade med att han slängde mig i poolen med kläderna på! Riktigt taskigt tyckte jag! Jag har dessutom väldigt dåligt med ombyten men vill inte tvätta förens i början på nästa vecka eftersom de är trevligare att resa med rena kläder. Dessutom kostar de ganska mycket att tvätta så de är inte något jag vill göra ofta. Får se om i alla fall bh:n är torr till imorgon annars får jag väl gå runt i bikini och mina sov kläder... Jag har sköljt upp kläderna i handfatet och därmed också brutit mot lagen då det är olagligt att tvätta kläder i handfatet, helt sjuk lag verkligen men så är de. Kläderna hänger hur som helst nu ute på tvättlinan så jag hoppas de inte regnar inatt eller imorgon bitti så de hinner få torka lite i alla fall. De är 80 procent chans att de regnar imorgon så de kommer med största sannolikhet att regna men hoppas de gör de på eftermiddagen. I alla fall, när jag går in på rummet för att hämta handduk så blir de himla halt golv när de blir blött så jag halkar omkull och slår handen och nyckeln i sängen så de dånar till och hela rummet vaknar! Inte kan man låta bli att skratta heller så jag tror de andra i rummet blev lite irriterade... Jag gick ganska snabbt in i duschen och försökte få upp värmen. Som sagt de har hänt en hel del och en del bättre än andra, nu ska mitt hår bara torka och sedan ska jag göra som resten av rummet, SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar