lördag 30 november 2013

Ingen ensamvarg

Eftersom Internet är som de är så hamnar ibland blogg inläggen lite huller om buller, bara så ni vet om ni tycker att de verkar vara lite osammanhängande ibland.
Jag har nu köpt Internet för 24 timmar så jag i alla fall har Internet för ikväll och troligtvis imorgon kväll. Karin och jag insåg att vi inte kunde vara ifrån varandra så jag åker tillbaka till henne på onsdag när mina dagar här är slut :P nej men jag insåg att jag inte trivs att åka ensam och eftersom de funkade så bra mellan oss så fortsätter jag ett tag till med henne. Ska även åka och hälsa på henne på måndag, har ju ändå inget bättre för mig. Men imorgon blir de biblioteket och så har jag bara tisdag över att göra något  sedan drar jag tidigt på onsdag. Drar även tidigt på måndag, troligtvis ännu tidigare.
Ikväll är det fest här men jag känner inte ens för att vara social. Jag har konkat på väskor i regnet hela dagen, varit så otroligt förvirrad och är verkligen helt slut! Skulle kunna sova nu men då lär ju de andra tycka jag är helknäpp Har bokat in mig på hostelet Karin och hennes kille, som kommer på torsdag, ska  bo på. De verkar verkligen vara hur fint som helst, de är nämligen nyöppnat nu i våras så de har inte ens varit igång ett år så de känns verkligen som att de kommer vara fint. Gratis uthyrning av surfbrädor hade de med så jag har en känsla av att vi kommer göra de någon dag.  

Jag börjar nu få lite panik över att hitta någon ny att fortsätta resan med och gärna ett jobb också! Klarar mig väl ett tag till men de är ju aldrig fel med lite extra cash! Dessutom börjar jul och nyår närma sig om en månad så måste nästan boka hostel och greja så jag har någonstans att ta vägen men jag vet ju verkligen inte vårt jag ska vara.... PANIK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar