söndag 1 december 2013

Working hostel

Jaha så vad händer. Jag har sovit sådär inatt, har använt öronproppar och de har suttit kvar men har ändå vaknat en massa gånger. Har inte den mest bekväma sängen heller, madarassen är typ inlindad i tjock plast som korvar sig och muppar sig! Men nu har jag bara 3 nätter kvar sedan blir de att bo på ett nyöppnat hostel! Känns så härligt, hoppas de är som de i Noosa!

Jag bestämde att den här dagen skulle jag spendera på biblioteket så här är jag nu. Åkte hit vid 10 när de öppnade och slog mig ner i en fotölj och kopplade upp mig på gratis wifi som dessutom är hur snabbt som helst! Så har hunnit ladda upp massa bilder på Facebook och bokat in mig på ett working hostel i Coffs Harbour så jag hoppas dd har jobb att erbjda när jag kommer dit. Hoppas även de finns någon rolig prick att fortsätta resan med när de blir aktuellt.
Planen var ju annars att jag den här dagen skulle söka en massa jobb men eftersom jag bokade in mig på de hostelet så finns de inte så stor mening med att söka en massa jobb. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den här dagen... Längtar till imorgon då jag ska träffa Karin och ha någon att umgås och flumma med! :D
Jag har fruktansvärt ont i mina fötter dock, jag har som ett typ sår under som är infekterat och ömmar helt galet mycket! Den andra foten gör ont sedan jag stukade den... Känns sådär att den aldrig blir bra så börjar tro att allt inte står rätt till även om röntgen såg br ut..
Jag lite smått hatar uppdateringar för min platta har gjort en uppdatering och nu hittar jag jj ingenting längre! Ingenting är som förut, allt har bytt plats så jag trycker fel precis bela tiden! Irriterande som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar