måndag 4 november 2013

Mia och Klara

Jag har sa himla slut nu sa jag kommer ga och sova snart, klockan ar bara 9 men jag struntar i de!
Har ikvall fixat med mitt kontokort och lagt till mitt taxfile number, sa har jag tvattat sa nu har jag lite rena klader att satta pa mig igen.. Har aven visat Simon Mia och Klara! Herreguuud vad de ar roligt!! Imorgon ska Ulla och jag se sa mycket Mia och Klara vi bara kan! Alskar Tabita och kli i paradiset!! Oj oj oj vad vi skrattade!
Chattar nu med min finaste kusin, fick en bild pa farmors grav och den ar verkligen fin nu. Skulle verkligen vilja vara dar och se de men de far jag gora nar jag kommer hem. Tror farmor vill att jag ska vara har, besoka henne kan jag gora sen. Nu blir de dock att sova innan jag rakar ut for en ogon och hjarnprolaps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar