fredag 29 november 2013

Sea World

Idag har vi varit på Sea World och de va nog höjdpunkten på alla parker! De va så roligt att se säl teater, helt sjukt vad de är duktiga! Så såg vi delfinshow och de är ju också helt fantastiskt! Jag har ju heller aldrig sett de så de va verkligen roligt! Så såg vi isbjörnar och en av dem hade en unge och de lekte med varsin leksak och de var verkligen så roligt att se! De hoppade från kanten och de försökte balansera bollen på nosen och så lekte de runt där i vattnet, den lilla ungen jagade fåglar också och de va ju så himla sött! De var verkligen helt galet fina! Såg även när de matade pingviner som de hade gjort så att de var jättekallt så de skulle kännas som de är vana vid. Såg även stora hajar och de är ju helt sjukt vad stora de är och då är dessa ändå inte de största! Har en massa film och kort från idag men Internet är ju som de är så de är svårt att ladda upp några. Efter vårat  besök där åkte Karin och jag till Kmart och shoppade, jag handlade ett par shorts, två par trosor, tre par strumpor, ett par skor och en klocka. När vi var där inne så ringde de från en farm och berättade mera om farmen och vi bestämde att han skulle hämta upp mig och sedan skulle jag få komma och se farmen. Dock känns de sådär... Åka bil med någon helt främmande person liksom... Får se, ska försöka kolla upp mera om farmen och kolla mera på andra ställen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar