onsdag 27 november 2013

Wet'n' Wild

Har haft värsta äckliga drömmen inatt! Drömde jag jobbade på ett typ företag som höll på med dödshjälp, alltså vi utredde varför och så tipsade vi om sätt att ta livet av sig! Hur hemskt är inte de?! De va verklig ingen trevlig dröm!
När jag vaknade var jag typ dödstrött, precis som igår när jag gick och låg mig. Min energi är borta igen och de känns sådär, vill inte bli så där dålig igen. Har också ännu ont i kroppen och min dundermedicin är slut så måste nog på apoteket imorgon och be om mer.
Vi har varit på en vattenpark och åkt massa vattenrutschkanor, hur kul som helst verkligen! De tråkiga var att de var nästan 1 timmas kötid till vissa så vi kunde inte åka allt. Skulle vi köa till alla såna hade vi ju knappt fått göra något annat. Men de va verkligen kul!
Imorgon blir de Sea World och efter de ska vi åka till Kmart och shoppa lite!
Eftersom både Karin och jag är helt slut om kvällarna så tycker alla att vi är jättekonstiga som sover redan vid 22! Folk verkar inte riktigt fatta att alla inte är här för att festa, de är väldigt ovanligt nämligen att man inte är här för att supa sig full varje kväll! Mötte på några som hade varit ute 40 dagar i rad! Men de va också de enda de hade gjort och hur kul är de?! Någonting av landet vill man väl ändå se, eller? Supa kan man göra hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar