tisdag 26 november 2013

Warner Bros Movie World

Jag är helt totalt jätteslut! Vi har besökt Movie World och sett en uppvisning med bilar och de va ju helt galet vad de var duktiga! De sladdade om kring 3 bilar och de sladdade in emellan varandra utan att nuddas! Så såg vi en scooby doo teater, är inget stort fan av scooby doo så tyckte väl att de va sådär, men jag fick i alla fall ta kort med han! Hihi Annars åkte vi några hemska berg och dal banor! Vi trodde först att de vara var ett vanligt spöktåg men helt plötsligt stannar vagnen och hissar upp oss en bra bit rakt upp och sedan åker vi baklänges ner för ett stup! De va så jävla äckligt, men kul! Likadant var de när vi skulle åka en vattenbana typ, då åkte vi också baklänges ner i vatten och sedan väldens stup ner i ett annat vattenhål! Kallt, blött men otroligt roligt! Såg också en bil som var med av inspelningen av Batman, lite coolt! De var ett ganska litet ställe så man tog sig igenom de ganska fort, vilket var lite tråkigt men vi segade oss omkring och var där hela dagen i alla fall. På hemvägen hoppade vi av i centrum och handlade och kollade i massa roliga butiker, har hittat såå mycket jag vill köpa med mig hem till alla nära och kära! Men de får vänta lite tror jag, har inte plats för allt just nu men med tiden så lär jag nog få lite mera plats. När vi kom hem så var jag så slut att jag somnade! Karin väckte mig när maten nästan var klar och nu har vi precis ätit och jag tänker bara packa väskan inför imorgon och sen sova. Vi ska på vattenland imorgon och jag hoppas verkligen värken i kroppen har försvunnit då!
Tyvärr är också Internet för dåligt för att kunna lägga upp bilder så de lär inte bli mycket bilder nu på ett tag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar