söndag 29 december 2013

Beach häng

Eftersom stranden som ligger 3,5 km härifrån är mycket finare så gick jag dit även idag. Den här gången i endast bikini och med en kamera. Sjukt nice! Vattnet var dock aningens kallare idag men de är ju ännu inte som i Sveriges vatten så ska inte klaga. När jag kom längst bort så la jag mig i strandkanten och bara njöt av solen och vattnet. Jag älskar verkligen att ligga i strandkanten och bara vara, vågorna kommer men är så små att de knappt märks och samtidigt kan man sola och svalka sig samtidigt. Det enda jobbiga är sanden, efter en stund där har du hela bikinin full med sand! Efter en stund där så bdstämde jag mig för att gå tillbaka och de gjorde jag helt rätt i för när jag precis kom tillbaka började de blåsa och mulna på som bara den så jag kom tillbaka precis i rätt tid. Efter en skön dusch så kom också regnet! Solen skiner men de regnar..
Mötte även på en ödla förut, sjuk skön sak! Hur fet som helst så magen släpades i marken och inte ett dugg rädd då den äter banan som man ger den på en sked. Lite läskig men otroligt härlig liten sak!

Drömde inatt om mars och snickers glass så jag har gått och tänkt på de hela dagen! Tråkigt nog så har de ju inte de här så jag längtar hem till sommaren och en marsglass! Mumsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar