lördag 28 december 2013

Vattenpromenad

Vaknade inatt av att jag hade galet ont i örat så tog ut öronproppen och somnade om men väcktes snart av kinesen såklart! Eftersom jag ännu hade så ont i örat ville jag inte stoppa i den igen så fick ligga där dödstrött och vänta på att hon skulle ge sig av så jag kunde somna om! Vaknade vid 10 och kollade film och så kom städtanterna och tyckte jag var lat så jag tog på mig min bikini och gick ner på stranden och gick 3,5 km i vattnet innan jag vände om och gick tillbaka. Hittade en mussla också, fattade först inte vad de var så bara en snäcka som grävdes ner i sanden så jag var tvungen att kolla vad de va. Så jag grävde fram den och tog upp den för att se och när jag la ner den igen så kom den ut och grävde sig ner i sanden. Sjukt coolt! Min fina brottarrygg på ryggen är typ borta efter dagens promenad vilket känns väldigt bra då den inte var särskilt snygg. Så en himla massa färg har man fått idag och när jag kom tillbaka tog jag min lönecheck och gick till banken. Japp jag gick till banken på en lördag! Fick mina pengar och gick och handlade lite och gick sedan tillbaka.
Nu ligger jag i sängen och tycker att de är hur varmt som helst! Imorgon ska jag nog jobba lite på en gurkfarm, bara för att pröva på. De är bra för man jobbar bara till klockan 12 för sen blir de för varmt för att jobba i ett växthus. Så man får hela eftermiddagen ledig och kan ligga på stranden och steka! Kan ju ändå bara jobba ett par dagar eftersom jag lämnar Coffs om typ 10 dagar. Men de är ju alltid något och vi får se om jag är allergisk eller hur de går där..

Har deppat lite över att jag missade Byron Bay men har ännu en gång fått höra att de inte är något att missa. Droger och fjortisfylla 24/7 är ändå inget för mig. Människor som lägger ut soptumnor i vägen för att bilar ska krocka, killar som tafsar överallt och folk som bara är ute efter att jävlas! Nej jag hade fått dårdimpen om jag hade varit där! Så jag är numera glad att jag inte stannade där för jag har bara hört dåligt om Byron från typ alla jag pratat med.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar