måndag 2 december 2013

Besök i Surfers

Sitter nu på tåget tillbaka till Brisbane. Drog ifrån hostelet vid 8 imorse och var i Surfers vid 10 tiden,  mötte upp Karin och vi gick runt och kollade i massa souvenirbutiker och så kollade vi in vart vi ska bo på onsdag. Hon har egentligen en natt kvar där hon bor nu men eftersom de är så ensamt så flyttar hon med mig dit redan på onsdag. Kommer bli awesome verkligen!  

Har faktiskt handlat en resekudde som jag kan få användning av på den 8 timmar långa bussresan på måndag..
Hade också världens flyt när jag skulle tillbaka!  När jag kom till busshållsplatsen så kommer jag på att jag glömt ta ut pengar så jag går till närmsta atm som såklart var trasig så fick gå tillbaka hela vägen till centrum och sedan tillbaka igen för att missa bussen med en minut! Kändes lagom roligt! Så de blev att sitta i stekhet sol i 40 minuter innan nästa buss kom. Väl framme på stationen så går tåget såklart precis när jag kliver upp på perrongen!! Så de blev att vänta i 30 minuter på nästa... Börjar bli bra drygt nu alltså!

Har ännu mera ont i min fot idag och jag tror verkligen att jag måste göra något åt den innan de blir ännu värre.. Kan ju knappt gå längre :( vet bara inte hur jag ska lyckas förklara problemet jag har på engelska.. Vet ju själv knappt vad som är fel mer än att de gör fruktansvärt ont och att de är som ett sår in i foten.
Vet inte heller till vem man ska gå eller när jag ska hinna med de... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar