måndag 2 december 2013

Seg kväll

De blev 5 timmar på biblioteket sedan blev jag för hungrig så gick och åt och sedan tillbaka för en timma till innan bussen till hostelet gick hem. Kvällen har spenderats på rummet med att fixa med grejer till imorgon då jag  åker så tidigt vill jag inte väcka alla utan har allt klart. Så har jag fixat med plattan en massa och så har jag kollat på Mia och Klara andra säsongen. Har två avsnitt kvar nu sen har jag plöjt igenom hela serien, helt underbar verkligen!

Imorgon åker jag till Sufers Paradise och träffar Karin och lär nog komma hem sent om jag känner mig rätt. Måste bara kolla upp när sista bussen och tåget tillbaka går. På tisdag ska jag och Anna försöka ses och sedan blir de att packa och sedan tidigt på onsdag morgon drar jag till Surfers igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar