tisdag 3 december 2013

Every little thing gonna be alright

Har sovit hur bra som helst inatt, fick till och med sovmorgon vilket var riktigt skönt! Har träffa Anna idag och vi har ätit god lunch och gått omkring i Brisbane och kollat i affärer. Duktig som jag är har jag inte handlat någonting! :D
Anna var tvungen att åka vid 15 så jag drog tillbaka till hostelet och duschade och drog sedan iväg igen. Sitter just nu på biblioteket och har bokat buss till Coffs Harbour på måndag och även fått veta att jag måste ta en taxi från stationen till hostelet då de inte kör så sent. Känns ju sådär men de skulle inte vara så dyrt typ 12 dollar tyckte jag de sa. Fast de är ändå mycket egentligen onödiga pengar men de finns inte mycket att göra.
När jag kommer till Surfers så ska jag kolla upp vad de har för någon typ fotvård, min fot gör så förbannat ont nu verkligen! Inte alls roligt att börja jobba med den foten precis... Så hoppas bara de kan göra något och att de inte kostar hur mycket som helst!
Nu ska jag gå till affären och se om de har något gptt att mumsa på, ska kolla på en film jag började se igår men inte såg klart så vill ha nåt att trycka i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar