torsdag 26 december 2013

Boxing day

Imorse höll jag verkligen på att lacka ur! Kinesen höll på att väsnas och skaka sängen så jag höll på att bli tokig, dessutom när hon gick ut smällde hon igen dörren! HALLÅ!? Vi är tre pers som fortfarande försöker sova!!! Kunde inte heller somna om efter de utan låg vaken i 2 timmar innan jag tillslut somnade om och vaknade vid 11 när hon kom tillbaka och förde massa väsen igen! Jag fattar inte hur man kan vara så förbannat osmidig!
Vaknade i alla fall med världens smärta i örat och halsen plus feber. Börjar nästan misstänka att de där insektsviruset är på väg tillbaka, är så trött och har ont i kroppen plus den där febern. Dessutom har jag världens klåda över hela kroppen, blir snart tokig vad de kliar över allt!
Längtar hem gör jag med, har gjort de i flera dagar nu men jag ska ge flytten och farmen i Denmark en chans innan jag tar några beslut om att åka hem.

Idag har jag tänkt en himla massa på farmor! Saknaden är verkligen enorm! <3

Så var jag iväg i köpcentret och handlade ett minneskort till kameran då de är slut och jag kan inte radera så mycket mer för då riskerar jag att alla filmer försvinner för gott... Har även varit världens oväder här idag, har regnat som aldrig förr och åskat och blixtrat som bara den! Regnet välte till och med en klädställning så mycket regnade de! Hela gården bara flöt men då är de glada här för att vattentankarna fylls på!

Nu ska jag sova och hoppas på bättre dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar