fredag 27 december 2013

Konstig dröm!

OMG! Har haft den mest underliga drömmen inatt! Drömde jag lämnat en tallrik med mat på ett bord och när jag kom tillbaka var de borta. Helt plötsligt så sitter, farmor, mormor, morfar och massa andra döda släktingar runt bordet. De var helt fantastiskt att få träffa alla igen och vi pratade om allt möjligt och hade trevligt! Synd att drömmen inte var sann....
Har sovit med öronproppar inatt fast jag redan har ont i öronen men jag pallade inte tanken på att kinesen skulle väcka mig ännu en morgon med sitt förbannade prasslande och smällande i dörren!
Ska bli skönt att lämna de här om en och en halv vecka! Dock lär jag inte få många sovmorgnar i framtiden då de är jobb hela veckan.. Dock är min största oro att jag måste skaffa eget internet, har verkligen inte pengar till de så om de är så vet jag inte vad jag gör..
Dagen idag kommer bestå av lite städning och fix med mina saker. Japp de är vad jag ska göra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar