tisdag 31 december 2013

Den obligatoriska listan

Vilka länder besökte du under 2013?
Sverige, Finland, Japan och Australien

Vilket datum från 2013 kommer du att minnas och varför?
30/4 när Sebastian föddes

Hur tillbringade du din semester under året?
Vilken semester?

Blev du kär 2013?
Nej, eller räknas Laisa och Sebastian?

Bästa boken från 2013?
Oj, kan inte ens minnas att jag läst någon!

Bästa musiken?
Allt från filmen Pitch Perfect 

Om du fått nya vänner, vem/vilka har svetsat sig fast hos dig?
Många nya vänner men de som kommit mig närmast är nog Simon och Karin

Vad hade gjort 2013 mer njutbart?
Tycker de har varit ganska bra, dock skulle ett klokt jobb inte ha skadat

Hur ska du fira in det nya året?
I Coffs Harbour på Hoey Moey pub

Vad hoppas du på inför 2014?
Att jag får ett välbetalt jobb med djur!

Hur har ditt 2013 varit?
Bra, har fått vara med om en himla massa roligt!

Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting, jag är nöjd med min egen insats under året!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Längtat hem...

Vem har du umgåtts med mest?
Linda, Johanna, Sanna och Simon

Bästa minnet från 2013?
Att Laisa blev en del av familjen och såklart resan till Australien!

Är det något du sakna 2013 som du vill ha år 2014?
Pengar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit ganska så lika mycket glad som förra året

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
The Cup song!

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Mest lugna hemma kvällar

Vem/Vilka saknade du?
Farmor 

Största misstaget?
Hm... Ingen aning faktiskt!

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Jag hoppas de!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Sebastian och Laisa

Har du några löften inför år 2014?
Nej för jag lyckas ändå aldrig hålla dem

Hur skulle du beskriva din stil 2013?
Som alla andra år tror jag..

Vars reste du någonstans?
Finland, Gotland, Stockholm, Falkenberg, Ullared, Japan och Australien

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort tidigare?
Under hela min resa i Australien har jag gjort massor som jag aldrig tidigare gjort, matat kängurur,  hållit i en koala, orm och krokodil, hoppat fallskärm, seglat, snorklat, surfat och massa mer!

 Vad ser du mest fram emot år 2014?
Att få komma hem till Maja, Qiwie, Laisa och min fina mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar