onsdag 1 januari 2014

Första doppet i år

De var ju verkligen en annorlunda nyår! Var inne på puben och kollade på fulla dansande människor och de va verkligen roligt att se! Dessutom var de intressant att se vad folk hade på sig, vanligtvis så kommer man inte in på krogen i flipflop men här gick väldigt många runt i flipflop, killar kommer heller inte in om de har på sig linne men de var typ de som alla killar hade på sig! En tjej hade hulahula kläder så sig, kokosnötter som bh och fluffig fransig kjol! Så de var mer underhållande att se vad folk hade på sig än att faktiskt fira nyår. Ganska snart efter 12 så gick jag till rummet och kinesen sover såklart för hon ville inte vara trevlig och social, i alla fall så såg jag mim chans till hämnd! Så jag lämnade dörren öppen för att faktiskt få in frisk luft men de va ju bara de att de festade som bara den utanför så de lät en hel del. Somnade och vaknar inte förens städerskorna kommer in och ska städa vid halv 12. Då fick jag veta att kinesen är och jobbar idag och att hon troligtvis flyttar imorgon! Jippi hihi!

Eftersom de är så fint väder så gick jag bort till min favorit strand och tog årets första dopp i havet och passade även på att skaffa mig lite extra bränna! Nu är de sängläge och film tittande resten av dagen och kvällen och imorgon så blir de kanske jobb, vet att jag inte borde med allergin men får så dåligt samvete när vi sagt att vi ska komma 5 personer.. Får se hur jag gör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar