lördag 14 december 2013

Kineser och plastpåsar

Somnade vid 22 igår och sov hela natten tills kinesen ovanför mig började prassla med plastpåsar vid 5.30 imorse! Fan vad arg jag var tillslut! Vad är de med framförallt kineser och plastpåsar?! Fattar inte! För hon höll på tills klockan var 7 och bara för att hon höll på så hade jag ingen som helst ork att åka och jobba så de blev inget jobb för mig idag. När hon gått vid 7 somnade jag om och sov tills klocksn var 11, hur gött som helst! Har kollat Andra Avenyn som vanligt, sökt jobb och fick mail om att jag var inbjuden till en arbetsintervju på måndag i Melbourne. Men problemet är att de tar mig två dagar på en buss för att komma dit och det finns inte ett enda ledigt hostel förens i nästa år! Så får tacka nej och fortsätta leta.. Har nu bokat in mig för en extra vecka här så de ser ut som om att jag blir kvar här i alla fall över jul. Känns väldigt konstigt att de är jul om lite mer än en vecka.
Var iväg på en promenad för lite frisk luft men de regnade och åskade som bara den så gick tillbaka och kollade mera Andra Avenyn.
Jag ska göra ett nytt försök att jobba imorgon men de ska regna ganska ordentligt inatt och imorgon ser det ut som så risken är att de inte blir något. Får se om de blir bättre väder i veckan för jag behöver verkligen tjäna pengar nu!
OMG!! HAHAHA!!! Emma titta vad jag hittade!! De är från när vi åkte till Stockholm och Gröna Lund! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar