fredag 6 december 2013

Seg dag

Herregud vad varmt de har varit inatt! Vaknde dessutom vid 4 imorse och upptäckte att dörren fortfarande stod på glänt och att lyset var tänt! Så jag stängde och släckte och försökte somna om men de tog ett tag.
Dagen har spenderats på rummet,  ville inte vara i solen efter igår och då finns det inte myckt att göra efterom går man på stan så shoppar man bara och de finns inte några nationalparker att vandra i så de blir att hänga på rummet. Har kollat klart alla Mia och Klara avsnitt och hängt på Facebook,  japp de är vad jag har gjort idag. Var och handlade också och de blev som vanligt köttfärssås, känner på mig att de är den lyxigaste maten jag lär äta på ett tag! De och nudlar är nog vad jag kommer få leva på.. Mest nudlar antagigen så bl inte chockade om jag kommer hem och ser undernärd ut! Har verkligen fått helt galet med ångest över pengarna.. Men jag räknade lite och om jag jobbar i 3 månader för 20 dollar timmen då har jag tjänat ihop ca 50 000 och eftersom jag slipper betala skatt (jag betalar men får tillbaka allt innan jag åker hem) så känns de ändå som att de kan gå runt men då vill de verkligen till att jag får ett sånt jobb!
Ikväll blir som vanligt en lugn kväll, kolla film kanske eller sova tidigt för jag känmr mig verkligen helt galet slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar