lördag 7 december 2013

Skyskrapa

Inatt har de inte varit lika varmt, till och med frös där ett tag. Har inte sovit så bra inatt för de har varit fest och folk är ganska osmidiga när de kommer hem där vid 3-4 tiden. Så jag sov riktigt länge idag och de var skönt. Dagen spenderades först med att åka upp i en skyskrapa och de fanns 78 våningar men vi fick bara åka till våning 77 men de va galet högt de med! Jättefin utsikt över stan och över havet. Så nu kan jag i alla fall säga att jag varit i en skyskrapa! Sedan blev det beachen och sola och sedan till hostelet och äta lunch och sedan hyrde vi surfbrädor och surfade. Gick inte så jättebra trots att vågorna faktiskt var ganska bra idag. Men de va kul och hjärnan fick sitt saltbehov tillfredställt för resten av veckan! Ramlafe av en gång och fick brädan rakt i ansiktet och tumlade runt i 3 vågor innan jag ko  upp till ytan så fick verkligen hela huvudet fullt med saltvatten och näsan blir som en fontän och man kan känna hur de skvalpar i öronen! Inte de trevligaste precis! Nu hoppas jag bara inte jag får en blåtira eftersom brädan träffade rakg under ögat, men de syns ingen så troligtvis händer inget.
När jag kom tillbaka så fastnade jag på loftgången och pratade med en kille från England i nästan 2,5 timmar! Vi kollade bilder som jag tagit och så diskuterade vi fladdermössen här som han inte trodde var fladdermöss eftersom de är så stora och vi slog vad och vem vann?? Jag såklart! Hahaha där fick han!
Tog en dusch och upptäckte att jag hade halva stranden i mina byxor! Hatar verkligen sand men hellre sandstränder än stenstränder.
Ikväll kommer jag somna vilken minut som helst, känner mig helt galet slut! Så lite film och sedan lär jag sova som en stock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar