tisdag 24 december 2013

Wonderful Dolphins

Idag så väcktes jag vid halv 7 men stoppade i öronöropparna och somnade om. Vaknade vid 9 tiden och gjorde mig i ordning och vandrade iväg till Dolphin marine magic park. Fick mata pingviner med fisk, , leka med delfinerna, få en puss av en delfin och en säl, kolla på gigantiska havssköldpaddor och så leka lite mera med delfinerna. De va verkligen en helt fantastisk dag! De var så kul att leka med delfinerna, de gjorde massa trix med bollen ibland när man kastade den och när jag var och såg i ett fönster i vattnet och var de en delfin som följde mitt finger på rutan och varje gång jag drog handen uppåt så simmade den upp och hämtade luft! En dag ska jag jobba med delfiner och även schimpanser! Japp schimpanser är nära, så fort jag fått ihop tillräckligt med pengar åker jag till Zambia och har jag tur får jag med med Karin också! ;D

Imorgon är de tydligen julafton, inte de minst julkänsla men de brukar jag aldrig ha för jag vill inte ha de! Men nu är de ännu mindre och jag verkligen njuter av att få slippa den där jävla julen! Dock ska jag och resten av typ hostelet äta middag ihop imorgon, vet inte vad de blir men en trevlig kväll i alla fall. Dock finns de en sak jag kommer sakna imorgon och de är Kalle Anka! De är ju ett måste, förr kollade vi även på en dokumentär om en ankmamma och hennes ungar som bodde mitt inne i stan i Japan tror jag, hur söt som helst!
Hur som helst, imorgon ska jag gå ner på stranden och bada bara för att jag kan och så ska jag njuta och låta de vara som vilken dag som helst! Sorry Simon du har misslyckats med ditt löfte, lögnare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar