fredag 3 januari 2014

Anfallen av flygande kackerlacka

Klockan är snart 23 och det är 31 grader ute! Alltså det är inte ens roligt! Försöka sova i 31 grader är allt annat än lätt! De är så kvavt så man svettas verkligen hela tiden och de är svårt att andas när de är så kvavt. Ingenting kan heller få en nerkyld, har duschat i kallvatten, suttit under en jättekall AC och ätit en himla massa is men ingenting fungerar! Nej de är lite för varmt för min del faktiskt!

Ikväll i köket gjorde jag en himla rolig sak, de kom in en flygande kackerlacka och jag skulle precid döda den, men då inser han/hon att döden knackar på axeln så för att rädda sig hoppar den rakt på mig varpå jag slänger mig 1,5 meter bakåt, studsar i golvet och när jag landar nästa gång gör jag någon form av volt på golvet. Jag vet inte när jag skrattade så mycket sist! Köket va dessutom fullt av tyska killar men tråkiga som de var rörde de inte en min! Hade jag varit i deras skor hade jag skrattat ihjäl mig! Dock slog jag mig lite,  skrapade upp knät i fallet så har ett skrapsår där.

Ville mest bara dela med mig av mina klantigheter men nu ska jag verkligen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar